28. 8. 2016

Střípky po roce + VYHLÁŠENÍ GIVEAWAY

Abych se k něčemu přiznala: právě jsem strávila hodinu čtením starších článku v rubrice „Střípky“ a následným bušením hlavou o zeď. Radím vám, nedělejte to. Jak jsem si před rokem připadala hrozně vyspělá, s naprosto pevnými názory, které už se (nikdy) nezmění... zpětně mám pocit, že jsem někdy musela působit jak z mateřské školky. A za rok budu mít stejný pocit o svém letošním já. Ach jo:)

Tyto Střípky vznikají proto, abych se zbavila naskladněných a nasyslených fotografií v počítači, z nichž některé jsou více než rok (!!!) staré. Viva la time management.



Pár starších smoothíček. Ananas a meloun jsou tak boží kombinace, že prostě musela být dobrá!

Tohle je nejúžasnější věc na světě. Dostupné prakticky všude krom ČR. Je to taková zmrzlinová krémová tříšť s kávovou/kokosovou/ovocnou/mentolovou příchutí. Stojí to asi dvě eura a já se toho každý rok v Itálii děsně přecpu :)

Mňaaaaaaaaaaam. 

Poprvé jsem byla v Primarku. Názor? Super obchod na svíčky, spodní prádlo, ponožky, pyžama, ev. doplňky. Takových hovadinek jsem si dovezla tunu... ale oblečení tam má úplně normální ceny a moc důvěryhodně nevypadá. A Lindt „butik“ je ráj.

Fotka ještě z dob, kdy jsem chodila do práce. To si tak jednou vlezete do japonské restaurace... a zjistíte, že se budete muset najíst hůlkama :D Ebisu, vřele doporučuji.

Zdravá láhev se sítkem na ovoce je schválena 10 z 10 pand.

Už i já jsem propadla antistresovým omalovánkám... a jak jinak, než s kočičkama. Ale s Maped pastelkami se to nedá; proto už mám na cestě jedny Mondeluzky :)

 Veselí nad Moravou a jejich krásná nádražní budova ♥

„Malý“ nákup v Rossmannu někdy v květnu... :))

Carpaccio ♥
Pro kolik z vás jsem se právě stala nechutnou stvůrou?

Pokud mi něco chybělo, byla to pizza ♥ Malé bezlepkové rozmazlování...

Můj asi nejoblíbenější brněnský podnik – Suzie's.

 Plzeňská ZOO, jejich nádherný páv... a odvrácená strana páva :)

Oblíbené poutní místo bloggerů 21. století; Velká Amerika. No, sušenky zadarmo tam nerozdávají, jak to podle instagramů může vypadat, ale ta příroda je nádherná

Extra porce mátové zmrzliny (prodavači jsem se zjevně líbila) a UGO šťávička. Ideální kombinace do horkého léta.

Máte rádi tyto raw rádoby flapjacky? Za mě ne-e... přeslazené, až z nich bolí zuby, a nedobré. A to jsem do té pekanové varianty vkládala takové naděje :( 

A teď už k giveaway a její vítězce. 

 Losování opět probíhalo za účasti mého mixit tubusu...

A LETNÍ BALÍČEK VYHRÁVÁ...

Gratuluji :)

6 komentářů:

  1. No nenenenene! Ne! :D Ne!! :D Já fakt něco vyhrála? Omg. Nevěřím. Boží!!!! <3
    PS: Ananas a meloun by mě nenapadl...

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, Velká Amerika... :D Bydlím skoro za rohem, to ses mohla stavit :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak do Suzie´s musím někdy zajít, třeba se tam potkáme :-) Primark mám ráda pro tytéž věci jako ty. Do Lindt bych nikdy nešla, protože bych snědla celý obchod. Vždycky si kupuju krabičku kuliček na Vánoce a to je blaho :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zase jsi mi udělala chutě, hlavně když jsem včera měla úlet v podobě výborného oběda, velké zmrzliny, večerního grilování..tak mám výčitky svědomí a Ty vytasíš takovéto fotky a pošimráš mé chuťové buňky:-D Do Primarku se taky chystám, jsou našetřené nějaké floky, tak je potřeba je utratit:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Panda mě pobavila :)
    http://spice-of-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat