6. 8. 2016

Kosmetický peelingový ring: Farmona vs. Treaclemoon

V době, kdy píšu tento článek, je něco kolem jedenácté večerní a já exportuju nastříhaná videa. Trvá to dlouho, moje přidaná hodnota (krom názvů) nulová, je to nuda a chce se mi strašně spát, ale klient na to prý spěchá. Očička se mi už každopádně zavírají, takže pokud objevíte chyby, neváhejte mi nadat v komentářích, já si to opravím :))
Tento formát, tedy "souboje" dvou produktů o moji přízeň, vás naposledy docela bavil a hodí se, když vím, že bych svými dojmy celý článek nezaplnila. Vpouštím tedy do ringu dva nesmírně zajímavé sprchové peelingy. Prosím o potlesk pro Farmona Tutti Frutti Blackberry & Raspberry a Treaclemoon Iced Strawberry Dream.

O Farmoně už jste tu mohli číst – konkrétně v In&Out za duben, kde jsem óch-ala a ách-ala nad hruškovým peelingem. Povzbuzená jeho debutem v mojí koupelně to netrvalo dlouho a svoje místo si u mě našla i další varianta stejného produktu; tentokrát je to „ostružina a malina“. Myslela jsem, že moje oblíbené lesní plody si hned zamiluju, ale bohužel jsem se trošku přepočítala.

I modrý peeling má všechny vlastnosti, ze kterých jsem byla tak nadšená – ideální hrubost, fajn konzistenci, pěnivost, pocit toho, že jsem pěkně umytá a „oškrabkaná“, to vše tam je. Můj dobrý pocit z tohoto peelingu se ale schovává za ošklivým ocáskem vůně. Bude to znít hrozně ironicky, ale ta parfemace se po chvíli rozvoní do tak strašného smradu, že se mi až otáčel žaludek. 

Verdikt? Peeling ano, ale tuto parfemaci rozhodně vynechte

Treaclemoon je boží značka, která se vyznačuje zejména nápaditými parfumacemi za slušné ceny, a bohužel do ČR ještě stále nedorazila. Já mám ale svůj tajný zdroj jejich produktů (v současné době jsem hrdou majitelkou celkem tří) a až mi dojdou, asi budu muset vyrazit do Rakouska – mají ji tuším v dm i BIPĚ (nebo Müllerovi?) :)

Peeling je jemný, krémový a voní jako jahodový jogurt. Kosmetický paradox – jahodový jogurt nenávidím, ale parfemace mi nevadí. Meloun miluju, ale kosmetiku s tou vůní nenávidím. Kdyby měl konzistenci o něco gelovější, asi by mi vadilo, jak je jemný... ale s tou krémovostí to podivně funguje!

Peeling je tedy jemný a má v sobě drobná zrníčka, která vypadají jako mák. Příjemně voní, nádherně umyje a hydratuje pokožku a i přes to, jak je jemný, příjemně oškrábe. Je vhodný na každodenní používání a klidně bych si dovedla představit i použití na celé tělo (peelinguju převážně zadek a nohy).

Verdikt? Musíte jej aspoň zkusit – ať už „jahodový jogurt“, nebo jinou z množství příchutí.

10 komentářů:

  1. Farmonu mám hrozně ráda právě kvůli úžasným vůním. Škoda, že ostružina smrdí. Druhou značku jsem nezkoušela, ale vždy po ní v zahraničí pokukuji.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ten druhý vypadá bezvadně 😊. Peelingy používám minimálně a když už, tam si dělám nějaký domácí 😊. I když teď jsem četla článek, že některé nejsou až tak dobré 😃.

    OdpovědětVymazat
  3. Chyby jsem nenašla - buď nejsou nebo jsem tak unavená, že je nevidím (a ano, unavenost je v poslední době moje druhé jméno :D). Obojí vypadá hrozně voňavě a mám pocit, že chci další kosmetický produkt, který ještě nemám :D ae měla bych se krotit, přes samou kosmetiku už skoro neprojdu ani do postele :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  4. Na Farmonu jsem se koukala na Parfums, mají tam celkem zajímavé výrobky i vůně, možná někdy něco vyzkouším, i když tento peeling to asi nebude:-) Zato Treaclemoon je rozhodně lákavá značka, bohužel, už od ní nic nemám, vše vypotřebováno, takže nejvyšší čas vyrazit za hranice a nabrat si zásoby. Fakt musím zamáčknout slzu, že u nás značka není k dostání:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jednu značku neznám, ale celkem hodně mě zaujal ten druhý, kord, když ho máš doma takovou zásobu, to musí být vážně skvělý! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Od značky Treaclemoon jsem si tento týden koupila sprchový gel v rakouské Bipě a nejradši bych ho snědla jak dokonale voní :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ani od jednej značky som zatiaľ nemala tú možnosť nič vyskúšať, no na produkty od Farmona som už na internete pozerala. Ja momentálne požívam peeling Flake Away od Soap&Glory, s tým som veľmi spokojná.

    OdpovědětVymazat
  8. Farmonu mám doma ale vo vôni kivi, a som nadšená. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo, ani jednu značku neznám a slyším o nich poprvé, sprchové peelingy mám ale moc ráda :) Bohužel tyhle dva kousky z dotek vyoadají na můj vkus málo hrubě :)

    OdpovědětVymazat