25. 7. 2016

VYHLÁŠENÍ GIVEAWAY + Recenze na lásku – Mycí gel od Alverde

Doufám, že jste měli méně úspěšný týden než já. A to není tím, že bych vám snad úspěch nepřála; jenže v mém pojetí znamená onen úspěch záněty v obou očích a angínu, celkem dvoje antibiotika a nařízení "nečumět do počítače". Takže co dělám takhle navečer? Zírám do počítače :))

Vypadá to, že jsem se konečně dokopala k napsání recenze na můj oblíbený mycí gel od Alverde, kterého jsem spotřebovala už dobrých dvacet balení. A na konci článku také najdete vítěze, resp. vítězku giveaway, s jejímž vyhlášením mám asi jen týden zpoždění...


Jak vlastně popsat tak velkou a dlouhotrvající lásku, jako je ta, kterou chovám k Alverdímu gelu? První věc z kosmetiky, která mi seděla, a jediný čisticí gel, který rozumí mým pocitům, to člověku tak nějak v paměti uvízne.

(Teď mu změnili obal – starý vlevo, nový vpravo, a já ani nevím, jestli spolu ještě máme budoucnost, po takové změně image. I když mi ten nový je sympatičtější.)
Začneme nějakou tou stručnou charakteristikou: gel je určen pro normální a smíšenou pokožku (obecně jsou mycí gely spíše na pleť mastnou, protože mají tendenci vysušovat), obsahuje komplex z mořských řas, neobsahuje minerální oleje, syntetické, vonné ani barvicí látky. Za 85 korun fajn.

Balení obsahuje 150 ml, a ač nemá žádný dávkovač ani pumpičku, už jsem si to množství tak nějak vychytala. Vydrží mi totiž vždy a takřka přesně na den měsíc a půl

Použití je úplně jednoduché, nemusíte sbírat jednorožčí žíně ani provádět rituály za úplňku – prostě jen napěníte na mokré pleti, vmasírujete do pleti a zase opláchnete. Konzistencí jde o průhledný/světle zabarvený (nová verze) hustý gel, který snadno pění. 

Pomalu se dostávám i k tomu nejdůležitějšímu: účinkům. Podle všech předpokladů by měl vysušovat a stahovat pokožku, a ano, opravdu to dělá, takže ideální produkt pro sušenky to nebude. Rozhodně ji ale nevysušuje tím stylem, že by se mi už v devět ráno mastila jak šílená, protože jsem ji přesušila – právě naopak. Stav mé pleti po vyčištění je přesně akorát na to, abych mohla vyjít ven, ale nijak tragický pro můj obličej. Sušší části musím rehydratovat, ale za to si můžu sama svojí nesnášenlivostí, co se čisticích krémů týče.

Na druhou stranu, na mastné zóny mého obličeje je to pravý poklad. Pomáhá od akné, od černých teček, nečistot, dokonce dokáže trochu probudit unavenou pleť. I když obsahuje alkohol, není nijak agresivní či dráždivý, neštípe mě v očích, nenutí mě slzet, nijak mi nevadí; to je podle mého naprostý ideál. Má takovou trošku zvláštní parfemaci, ale dá se na to zvyknout... a jinak je veskrze příjemný.

Já už si bez něj neumím představit svoje ráno a musím přiznat, že i po dvou letech používání je pro mě tento gel motivací se večer odlíčit a čistit si pleť, i když jsem společensky i fyzicky unavená. Je to produkt, ke kterému se vracím i přes svoji touhu zkoušet nové věci, a zatím jej v mých očích nepřekonaly ani dražší produkty. Pokud by vaše pleť mohla využít nějaké to hloubkové čištění, matování a odstranění problémů, určitě gel vyzkoušejte!

VYHLÁŠENÍ GIVEAWAY
Losování tentokrát proběhlo za pomoci praktického mixiťáckého tubusu...
 ...protože jsem věčné dítě a musela jsem si ta jména napsat na rozkošné papírky...
...a já gratuluji Bětce, na kterou padl můj los! :) 
Ozvu se ti ohledně zaslání výhry... zhruba tak do dvou až tří týdnů :D (ne, samozřejmě co nejdřív :)

A vy ostatní nesmutněte, nová soutěž tu bude co nevidět; doufám, že na přelomu července a srpna už bude online!

3 komentáře:

  1. ja mam krem z tejto rady a spokojnost
    gratulujem vitazke
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  2. Awwww <3 A to ještě dopoledně vypadalo, že dnešek bude pěkně naprd, když jsem si zapomněla klíčky od skříňky a kód na pokladnu a navíc nám nefungovaly terminály... :D Made my day!

    Jinak ten gel... Uvažovala jsem nad ním, když jsi ho v nějakém In & Out vychvalovala, ale jsem přesně ta sušenka, která snese max. mycí pěnu od Baley pro suchou pleť :D Občas mě to mrzí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento gel jsem si chtěla koupit, ale nakonec mě odradila vůně. Jinak mám ale Alverde moc ráda a čistím plet jejich jílovým krémem

    OdpovědětVymazat